Desetkrát a dost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Desetkrát a dost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Desetkrát a dost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desetkrát a dost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desetkrát a dost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desetkrát a dost koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desetkrát a dost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desetkrát a dost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Desetkrát a dost koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Scarlett Wilková, jak ji neznáte. Současný román plný řeckého slunce. Seznamka po padesátce je jako spící sopka – všichni jsou zdánlivě zkušení, klidní a vyrovnaní, ale pod povrchem to vře. Svoje štěstí tam zkouší i novinářka Markéta, pečovatelka Briana a majitelka seznamky Tamara. Všechny se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Desetkrát a dost je 292 Kč

Výběr knih autora Scarlett Wilková

Zobrazit všechny knihy autora Scarlett Wilková
Výběr knih vydavatele Motto

Zobrazit všechny knihy vydavatele Motto
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.