English for the Teacher

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

English for the Teacher koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

English for the Teacher koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 134 Kč
Není skladem

Krátký popis
This course is designed to help teachers improve their language ability for various purposes: using English in the classroom, making professional contacts, studying the teaching of English and discussions with colleagues and students.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy English for the Teacher je 1 146 Kč

Výběr knih autora Mary Spratt

Zobrazit všechny knihy autora Mary Spratt
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.