TKT Course Modules 1, 2 and 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 686 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

TKT Course Modules 1, 2 and 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
686 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
TKT Course Modules 1, 2 and 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
689 Kč
Skladem (odeslání ihned)

TKT Course Modules 1, 2 and 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
634 Kč
Není skladem

Krátký popis
This is the official preparation course for teachers and trainee teachers preparing for the Cambridge Teaching Knowledge Test (TKT) modules 1, 2 and 3.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy TKT Course Modules 1, 2 and 3 je 669 Kč

Výběr knih autora Mary Spratt

Zobrazit všechny knihy autora Mary Spratt
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.