EpiKuras. Benjamin Kuras a jeho epikurejská dobrodružství bezmasé kuchyně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

EpiKuras. Benjamin Kuras a jeho epikurejská dobrodružství bezmasé kuchyně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EpiKuras. Benjamin Kuras a jeho epikurejská dobrodružství bezmasé kuchyně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EpiKuras. Benjamin Kuras a jeho epikurejská dobrodružství bezmasé kuchyně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

EpiKuras. Benjamin Kuras a jeho epikurejská dobrodružství bezmasé kuchyně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Epikúros definoval dobré žití jako "slast bez strasti". V jeho stravě "jídla prosté chuti působí stejnou slast jako bohatá hostina, jestliže nás zbavují trýzně pocitu nedostatku".

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy EpiKuras. Benjamin Kuras a jeho epikurejská dobrodružství bezmasé kuchyně je 255 Kč

Výběr knih autora Benjamin Kuras

Zobrazit všechny knihy autora Benjamin Kuras
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.