Is There Life on Marx?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 102 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Is There Life on Marx? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
102 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Is There Life on Marx? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Is There Life on Marx? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
103 Kč
Není skladem

Krátký popis
Post-communist Central Europe viewed as an unwitting comedy trying to take itself seriously. How much of Marx is left in its behaviour? When will it stop blaming everything on everyone else? How long will it take to become normal? Composed of real stories, some fiction and a few jokes, it will…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Is There Life on Marx? je 109 Kč

Výběr knih autora Benjamin Kuras

Zobrazit všechny knihy autora Benjamin Kuras
Výběr knih vydavatele Evropský literární klub

Zobrazit všechny knihy vydavatele Evropský literární klub
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.