Erika Bornová - Stíny horkého léta Traudi Schönfeld

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 552 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Erika Bornová - Stíny horkého léta Traudi Schönfeld koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
552 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Erika Bornová - Stíny horkého léta Traudi Schönfeld koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
618 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Portréty copaté dívky a otlučených věcí ze starého domu nakreslené černým pískem. Zobrazení prostá, vykořeněná ze sudetského kdysi, tak intimní, že vyvolávají ostych. Víc vzpomínka než skutečnost. Pak klíště, lesní mravenci, netopýr, pavouci, lišaj a další pohledům skrytí obyvatelé místa.…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Erika Bornová , Radek Wohlmuth

Zobrazit všechny knihy autora Erika Bornová, Radek Wohlmuth
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.