Hra o čas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 046 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hra o čas koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 046 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra o čas koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 155 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra o čas koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hra o čas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
903 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Hra o čas - Nikl Petr. Nakladatelství Arbor vitae vydalo monografickou publikaci Petra Nikla, představující více jak dvě desetiletí jeho tvorby. Nedílnou součástí knihy je autorský text umělce. Tématem času v Niklově díle se v knize zabývají Radek Wohlmuth a Jiří Přibáň. Specifickou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hra o čas je 1 066 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jiří Přibáň, Petr Nikl, Radek Wohlmuth
Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.