Esoterické Čechy, Morava Slezsko 4.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Esoterické Čechy, Morava Slezsko 4. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Esoterické Čechy, Morava Slezsko 4. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Esoterické Čechy, Morava Slezsko 4. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Esoterické Čechy, Morava Slezsko 4. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Esoterické Čechy, Morava Slezsko 4. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrtý svazek Esoterických Čech se zabývá turisty nepříliš vyhledávanou krajinou, která však v sobě tají památky na závratně staré kultury. Průmyslová krajina severozápadně od Prahy patří paradoxně k nejzajímavějším místům v Čechách, v nichž se ukrývá tajemná minulost naší země. Dnes průmyslem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Esoterické Čechy, Morava Slezsko 4. je 230 Kč

Výběr knih autorů Václav Vokolek , Jiří Kuchař

Zobrazit všechny knihy autora Václav Vokolek, Jiří Kuchař
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.