Hitlerova sbírka v Čechách - Obrazy, dary, psací stůl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hitlerova sbírka v Čechách - Obrazy, dary, psací stůl koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hitlerova sbírka v Čechách - Obrazy, dary, psací stůl koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hitlerova sbírka v Čechách - Obrazy, dary, psací stůl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hitlerova sbírka v Čechách - Obrazy, dary, psací stůl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od druhé světové války uplynuly desítky let a stíny Třetí říše padají na naši zemi dodnes. Soukromá sbírka Adolfa Hitlera je pojem, který vstoupil do světových dějin jako jedna z nejrozsáhlejších uměleckých kolekcí všech dob. Vedle konfiskací a velkorysých nákupů byla její součástí díla, která…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hitlerova sbírka v Čechách - Obrazy, dary, psací stůl je 335 Kč

Výběr knih autora Jiří Kuchař

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kuchař
Výběr knih vydavatele Eminent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eminent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.