ESP32 prakticky - Od základních obvodů k pokročilým aplikacím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

ESP32 prakticky - Od základních obvodů k pokročilým aplikacím koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ESP32 prakticky - Od základních obvodů k pokročilým aplikacím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ESP32 prakticky - Od základních obvodů k pokročilým aplikacím koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ESP32 prakticky - Od základních obvodů k pokročilým aplikacím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ESP32 prakticky - Od základních obvodů k pokročilým aplikacím koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
312 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha "ESP32 prakticky" je vaším průvodcem ve světě výkonných a velmi bohatě vybavených mikrokontrolérů společnosti Espressif. V knize se naučíte, jak využít tento čip pro různé projekty, od základního nastavení a programování ESP32 v Arduino IDE, přes připojení k Wi-Fi a Bluetooth, až po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ESP32 prakticky - Od základních obvodů k pokročilým aplikacím je 331 Kč

Výběr knih autora Martin Malý

Zobrazit všechny knihy autora Martin Malý
Výběr knih vydavatele CZ.NIC

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZ.NIC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.