Domain Name System

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Domain Name System koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Domain Name System koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domain Name System koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Není skladem

Domain Name System koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
334 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domain Name System koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domain Name System koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Domain Name System koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
DNS je Popelkou Internetu. Drží se v pozadí, nikdo o něm moc neví, ale odvede tolik práce, že bez něj by síť nedokázala fungovat tak, jak ji známe. V naší knize je podrobně rozebereme od základních principů až po náročnější partie. Velkou pozornost věnujeme bezpečnosti, a to jak z pohledu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Domain Name System je 372 Kč

Výběr knih autorů Pavel Satrapa , Ondřej Filip

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Satrapa, Ondřej Filip
Výběr knih vydavatele CZ.NIC

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZ.NIC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.