Essential General Neurology

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 379 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Essential General Neurology koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Essential General Neurology koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Essential General Neurology koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Essential General Neurology koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis

Druhé aktualizované a doplněné vydání učebnice Základy obecné neurologie v anglickém jazyce. Publikace byla určena zejména pro zahraniční studenty českých a slovenských lékařských fakult, získala však velkou oblibu mezi mladými českými neurology připravujícími se na zahraniční stáže, a…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Essential General Neurology je 418 Kč

Výběr knih autora Rudolf Kotas

Zobrazit všechny knihy autora Rudolf Kotas
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.