Eucharistie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 91 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eucharistie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
91 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eucharistie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
103 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Eucharistie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
91 Kč
Není skladem

Eucharistie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Není skladem

Krátký popis
Eucharistie je ohniskem našeho života i radostí našich tužeb. Biblická označení Lámání chleba, Večeře Páně, Svatá oběť a jiná vyjadřují hluboké propojení srdcí, která se na sebe těší. Jde o intimitu Boha v člověku a člověka v Bohu. Eucharistie podle kardinála Špidlíka také omlazuje svět a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eucharistie je 97 Kč

Výběr knih autora Tomáš Špidlík

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Špidlík
Výběr knih vydavatele Refugium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Refugium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.