Mariánská úcta v tradici křesťanského Východu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 81 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mariánská úcta v tradici křesťanského Východu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánská úcta v tradici křesťanského Východu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mariánská úcta v tradici křesťanského Východu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Text nás seznamuje s Marií, která v dějinách upoutala tolik lidských srdcí! To je důležité faktum nejen pro teology. Je potřebné se k ní nejen obracet, ale také studovat: jak žila ona i ti, kdo na ni mysleli. Špidlíkovo sdělení nás podněcuje ke zdravé mariánské úctě.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mariánská úcta v tradici křesťanského Východu je 85 Kč

Výběr knih autora Tomáš Špidlík

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Špidlík
Výběr knih vydavatele Refugium Velehrad-Roma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Refugium Velehrad-Roma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.