Every Duke Has His Day

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 450 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Every Duke Has His Day koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
532 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Every Duke Has His Day koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Every Duke Has His Day koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
450 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Every Duke Has His Day koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
442 Kč
Není skladem

Krátký popis
Every Duke Has His Day

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Every Duke Has His Day je 468 Kč

Výběr knih autora Suzanne Enoch

Zobrazit všechny knihy autora Suzanne Enoch
Výběr knih vydavatele St. Martin's Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele St. Martin's Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.