I vévoda má svůj den

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I vévoda má svůj den koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I vévoda má svůj den koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I vévoda má svůj den koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I vévoda má svůj den koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I vévoda má svůj den koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem

I vévoda má svůj den koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dva psi, jedno setkání a cesta za dobrodružstvím! Vévoda Michael Blumley je považován za výstředního podivína. Nicméně souhlasí, že se tetě postará o jejího pudla. Elizabeth Dockeringová, dcera vikomta, se stala diamantem sezony a je všemi zbožňována, speciálně svým pudlem. Když se dva psi a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I vévoda má svůj den je 329 Kč

Výběr knih autora Suzanne Enoch

Zobrazit všechny knihy autora Suzanne Enoch
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.