Everything We Never Said

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Everything We Never Said koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Everything We Never Said koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Everything We Never Said koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Everything We Never Said koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dark romance, high stakes and plot twists abound in Sloan Harlow’s debut YA thriller, perfect for fans of Colleen Hoover.The dead keep the best secrets . . .It’s been months since Ella’s best-friend, Hayley, died and everywhere she looks she sees reminders of her – including Sawyer, Hayley’s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Everything We Never Said je 238 Kč

Výběr knih autora Sloan Harlow

Zobrazit všechny knihy autora Sloan Harlow
Výběr knih vydavatele Random House

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.