Všechno, o čem jsem ti neřekla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Všechno, o čem jsem ti neřekla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechno, o čem jsem ti neřekla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechno, o čem jsem ti neřekla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechno, o čem jsem ti neřekla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od nehody, při které zemřela Ellina nejlepší kamarádka Hayley, uběhlo mnoho měsíců a Ella si to pořád nedokáže odpustit. Vrací se do školy a všechno, co kolem sebe vidí, v ní vyvolává vzpomínky – včetně Sawyera, se kterým se začíná pomalu sbližovat, až jí dojde něco hrozného… Zamilovala se do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Všechno, o čem jsem ti neřekla je 344 Kč

Výběr knih autora Sloan Harlow

Zobrazit všechny knihy autora Sloan Harlow
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.