Lonely Planet Experience West Coast Australia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lonely Planet Experience West Coast Australia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Lonely Planet Experience West Coast Australia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
463 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Experience West Coast Australia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
598 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lonely Planet Experience West Coast Australia koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Lonely Planet's Experience West Coast Australia travel guide reveals exciting new ways to explore this iconic destination with one-of-a-kind adventures at every turn. Try delicious native dishes in Perth, paraglide over Shelley Beach's waves, swim with soulful whale sharks - using our local…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lonely Planet Experience West Coast Australia je 483 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lonely Planet, Anthony Ham, Fleur Bainger
Výběr knih vydavatele Lonely Planet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lonely Planet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.