Mauricius, Réunion a Seychely - Lonely Planet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mauricius, Réunion a Seychely - Lonely Planet koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mauricius, Réunion a Seychely - Lonely Planet koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Mauricius, Réunion a Seychely jsou ostrovy obdarované fantastickou krajinou a idylickými plážemi, a proto jsou tím nejúčinnějším lékem na zimní splín.S tímto průvodcem z proslulé edice Lonely Planet se dostanete přímo k srdci ostrovů! Úžasné zážitky – inspirativní fotografie, informace o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mauricius, Réunion a Seychely - Lonely Planet je 423 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Anthony Ham, Jean-Bernard Carillet, Matt Phillips
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.