Experiment (Divergencia 3)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 356 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Experiment (Divergencia 3) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dostupné aj v dvojdielnej, trojdielnej i štvordielnej kolekcii za skvelé ceny. Dystopické sci-fi. Najočakávanejšia a najšokujúcejšia kniha roku 2013! Pokračovanie celosvetovo úspešných románov Divergencia a Rezistencia, ktoré vtiahli čitateľov do mrazivo realistického postapokalyptického sveta.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Experiment (Divergencia 3) je 356 Kč

Výběr knih autora Veronica Roth

Zobrazit všechny knihy autora Veronica Roth
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.