Rezistencia (Divergencia 2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 356 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rezistencia (Divergencia 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rezistencia (Divergencia 2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
563 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dostupné aj v dvojdielnej, inej dvojdielnej, trojdielnej i štvordielnej kolekcii za skvelé ceny. Rezistencia - pokračovanie úspešnej série Divergencia, ktoré novým dielom nekončí. Jedno rozhodnutie ťa môže zmeniť alebo zničiť. Každé rozhodnutie má však svoje dôsledky a po napätí, ktoré vzniklo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rezistencia (Divergencia 2) je 459 Kč

Výběr knih autora Veronica Roth

Zobrazit všechny knihy autora Veronica Roth
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.