Explore Together 2 Učebnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 333 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Explore Together 2 Učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Explore Together 2 Učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
381 Kč
Není skladem

Krátký popis
Explore Seriesje kompletní řada učebnic pro 1. až 9. ročník základních škol, která postupuje v souladu s vývojem žáků, a poskytuje tak odpovídající úroveň obtížnosti a podpory pro každou etapu základního vzdělávání. Celou sérií se prolíná téma objevování a zkoumání jazyka a různých témat. Výuka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Explore Together 2 Učebnice je 357 Kč

Výběr knih autora Nina Lauder

Zobrazit všechny knihy autora Nina Lauder
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.