face2face Upper Intermediate Class Audio CDs (3),2nd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 898 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

face2face Upper Intermediate Class Audio CDs (3),2nd koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
898 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
face2face Upper Intermediate Class Audio CDs (3),2nd koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
898 Kč
Skladem (odeslání ihned)

face2face Upper Intermediate Class Audio CDs (3),2nd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
849 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
face2face Upper Intermediate Class Audio CDs (3),2nd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 035 Kč
Není skladem

Krátký popis
face2face Second edition is the flexible, easy-to-teach, 6-level course (A1 to C1) for busy teachers who want to get their adult and young adult learners to communicate with confidence.face2face is the flexible, easy-to-teach General English course that helps adults and young adults to speak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy face2face Upper Intermediate Class Audio CDs (3),2nd je 920 Kč

Výběr knih autora Chris Redston

Zobrazit všechny knihy autora Chris Redston
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.