face2face Upper-Intermediate: Student´s Book with CD-ROM/Audio CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 608 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

face2face Upper-Intermediate: Student´s Book with CD-ROM/Audio CD koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy face2face Upper-Intermediate: Student´s Book with CD-ROM/Audio CD je 608 Kč

Výběr knih autorů Chris Redston , Gillie Cunningham

Zobrazit všechny knihy autora Chris Redston, Gillie Cunningham
Výběr knih vydavatele Cambridge University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.