Falešný Kafka aneb literární vzpoury neviditelných

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Falešný Kafka aneb literární vzpoury neviditelných koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Falešný Kafka aneb literární vzpoury neviditelných koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Falešný Kafka aneb literární vzpoury neviditelných koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Falešný Kafka aneb literární vzpoury neviditelných koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Novela, v níž se prolíná příběh z asanované Prahy počátku 20. století s příběhem současným. Profesor literární vědy najde v malém pražském antikvariátu záhadnou knihu. Tváří se jako dílo Franze Kafky a popisuje život přecitlivělého chlapce v prostředí pražské belle epoque. Profesor sice podvrh…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Falešný Kafka aneb literární vzpoury neviditelných je 171 Kč

Výběr knih autora Kateřina Bečková

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Bečková
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.