Bubeneč / Dejvice - Siamská dvojčata pražského severozápadu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 496 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bubeneč / Dejvice - Siamská dvojčata pražského severozápadu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
496 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bubeneč / Dejvice - Siamská dvojčata pražského severozápadu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
508 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bubeneč / Dejvice - Siamská dvojčata pražského severozápadu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
609 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V souboru publikací věnovaných bývalým pražským předměstským obcím a nyní čtvrtím obklopujícím historické centrum Prahy přijde v roce 2024 na řadu dvojice Bubeneč / Dejvice. Přestože jde původně o dvě obce, které měly po devět století samostatné existence spolu sotva společného víc než hranici,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bubeneč / Dejvice - Siamská dvojčata pražského severozápadu je 537 Kč

Výběr knih autora Kateřina Bečková

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Bečková
Výběr knih vydavatele Muzeum hl. města Prahy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muzeum hl. města Prahy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.