Fanfáry k slavnostnímu zahájení Jubilejní zemské výstavy Praze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Fanfáry k slavnostnímu zahájení Jubilejní zemské výstavy Praze aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Fanfáry k slavnostnímu zahájení Jubilejní zemské výstavy Praze; Autor: Dvořák Antonín; – Fanfáry pro čtyři trubky a tympány zkomponoval Antonín Dvořák u příležitosti zahájení Zemské jubilejní výstavy uspořádané v Praze roku 1891 na oslavu stého výročí první průmyslové výstavy v roce 1791…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Antonín Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Antonín Dvořák
Výběr knih vydavatele Bärenreiter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bärenreiter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.