Nebojte se klasiky! (2) - Antonín Dvořák

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nebojte se klasiky! (2) - Antonín Dvořák koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Nebojte se klasiky! (2) - Antonín Dvořák koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebojte se klasiky! (2) - Antonín Dvořák koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebojte se klasiky! (2) - Antonín Dvořák koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Díky jejich poutavému vyprávění a ukázkám z díla Antonína Dvořáka se mnohému naučíte a poznáte, jak zábavné je být žákem hudební školy. Životopis skladatele se naučíte jakoby nic a ještě se dozvíte třeba proč se nechtěl stát řezníkem. A navíc si můžete pobrukovat melodie z Rusalky, Slovanských…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nebojte se klasiky! (2) - Antonín Dvořák je 191 Kč

Výběr knih autora Antonín Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Antonín Dvořák
Výběr knih vydavatele Radioservis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Radioservis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.