Fearless

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 828 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fearless koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
828 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Fearless koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
839 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fearless koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
646 Kč
Není skladem

Krátký popis
''Everything you could ever want for any age of woman. This book will change your life.'' – Davina McCallTrinny has one goal – to give everyone the tools they need to feel their best.FEARLESS is a collection of everything Trinny has learnt throughout her life and career, and it will empower you…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fearless je 771 Kč

Výběr knih vydavatele HQ

Zobrazit všechny knihy vydavatele HQ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.