I Love You, I Love You, I Love You

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

I Love You, I Love You, I Love You koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I Love You, I Love You, I Love You koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

I Love You, I Love You, I Love You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
I Love You, I Love You, I Love You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Není skladem

I Love You, I Love You, I Love You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
421 Kč
Není skladem

I Love You, I Love You, I Love You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
468 Kč
Není skladem

I Love You, I Love You, I Love You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
468 Kč
Není skladem

I Love You, I Love You, I Love You koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
232 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
I Love You, I Love You, I Love You koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
350 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Take a trip back to Y2K with this nostalgic, messy and utterly beautiful love story…It''s the year 2000. I''m fourteen. I''m trying really hard to be a grunger right now. There are rumours the world is going to end. It hasn''t as of yet but I still have reasons to believe it''s true.Readers…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy I Love You, I Love You, I Love You je 376 Kč

Výběr knih autora Laura Dockrill

Zobrazit všechny knihy autora Laura Dockrill
Výběr knih vydavatele HQ

Zobrazit všechny knihy vydavatele HQ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.