Fenomén Jan Kotěra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fenomén Jan Kotěra koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Jan Kotěra koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Fenomén Jan Kotěra koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Jan Kotěra koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Jan Kotěra koupíte na Grada
Grada
339 Kč
Není skladem

Fenomén Jan Kotěra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Jan Kotěra koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fenomén Jan Kotěra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Fenomén Jan Kotěra koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha ke 150. výročí narození Jana Kotěry je knihou pro radost. Zachtělo se nám pojmout ji jako roční putování (12 zastavení ve 13 kapitolách) po nejznámějších výsledcích architektovy tvorby. Záměrně nemluvíme jen o architektonických památkách, protože Jan Kotěra byl autorem všestranným a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fenomén Jan Kotěra je 338 Kč

Výběr knih autora Zelinský Miroslav

Zobrazit všechny knihy autora Zelinský Miroslav
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.