Filipíny - Lonely Planet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Filipíny - Lonely Planet koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Filipíny - Lonely Planet koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Filipíny se vyznačují svými smaragdově zelenými rýžovými poli, rušnými velkoměsty, pomalovanými taxi džípy, doutnajícími sopkami, okatými nártouny, huňatými vodními buvoly a usmívajícími se spokojenými lidmi. S tímto průvodcem z proslulé edice Lonely Planet se dostanete přímo k srdci země! -…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Filipíny - Lonely Planet je 331 Kč

Výběr knih autorů Paul Harding , Greg Bloom , Brash Celeste

Zobrazit všechny knihy autora Paul Harding, Greg Bloom, Brash Celeste
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.