Five Nights at Freddy´s - Velké filmové dobrodružství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Five Nights at Freddy´s - Velké filmové dobrodružství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy´s - Velké filmové dobrodružství koupíte na Albatros
Albatros
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy´s - Velké filmové dobrodružství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy´s - Velké filmové dobrodružství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy´s - Velké filmové dobrodružství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy´s - Velké filmové dobrodružství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mike je bez práce a jen horko těžko zvládá pečovat o svou desetiletou sestru Abby. Protože nechce přijít o její opatrovnictví, přijme práci nočního hlídače v uzavřené pizzerii Freddyho Fazbeara. Na první pohled nudná směna se ale promění v tu nejhorší noční můru. Freddyho pizzerie totiž skrývá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Five Nights at Freddy´s - Velké filmové dobrodružství je 319 Kč

Výběr knih autora Scott Cawthon

Zobrazit všechny knihy autora Scott Cawthon
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.