Five Nights at Freddy's: The Security Breach Files - Updated Guide

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Five Nights at Freddy's: The Security Breach Files - Updated Guide koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Five Nights at Freddy's: The Security Breach Files - Updated Guide koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: The Security Breach Files - Updated Guide koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: The Security Breach Files - Updated Guide koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Není skladem

Five Nights at Freddy's: The Security Breach Files - Updated Guide koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: The Security Breach Files - Updated Guide koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Everything fans need to know about the Five Night's at Freddy's game,'Security Breach'!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Five Nights at Freddy's: The Security Breach Files - Updated Guide je 306 Kč

Výběr knih autora Scott Cawthon

Zobrazit všechny knihy autora Scott Cawthon
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.