Five Nights at Freddy's: Do jámy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 272 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Five Nights at Freddy's: Do jámy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Do jámy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Five Nights at Freddy's: Do jámy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Do jámy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Do jámy koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Do jámy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Do jámy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Do jámy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ponořte se do hlubin animatronického děsu s trojicí napínavých příběhů Co si přejete ze všeho nejvíc? Oswald, Sára a Millie si myslí, že na tuhle otázku znají odpověď. Oswald si přeje, aby jeho léto nebylo tak nudné, Sára touží být krásná a Millie by nejradši prostě zmizela z povrchu zemského.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Five Nights at Freddy's: Do jámy je 302 Kč

Výběr knih autora Scott Cawthon

Zobrazit všechny knihy autora Scott Cawthon
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.