Five Nights at Freddy's: Znetvoření (grafický román)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Five Nights at Freddy's: Znetvoření (grafický román) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Five Nights at Freddy's: Znetvoření (grafický román) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Znetvoření (grafický román) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Znetvoření (grafický román) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Five Nights at Freddy's: Znetvoření (grafický román) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Znetvoření (grafický román) koupíte na Albatros
Albatros
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Znetvoření (grafický román) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Five Nights at Freddy's: Znetvoření (grafický román) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Od hrůzných zážitků v pizzerii Freddyho Fazbeara uplynul rok a Charlie se snaží nechat minulost za sebou. I přes vzrušení z nástupu na novou školu se ale nemůže zbavit vizí maskovaného vraha a čtyř animatronických loutek. Charlie doufá, že její utrpení skončilo, ale když je poblíž její školy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Five Nights at Freddy's: Znetvoření (grafický román) je 310 Kč

Výběr knih autora Scott Cawthon

Zobrazit všechny knihy autora Scott Cawthon
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.