Flying Scotsman and the Best Birthday Ever

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Flying Scotsman and the Best Birthday Ever koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Flying Scotsman and the Best Birthday Ever koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Flying Scotsman and the Best Birthday Ever koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Flying Scotsman and the Best Birthday Ever koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Flying Scotsman and the Best Birthday Ever koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Flying Scotsman and the Best Birthday Ever koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Thames & Hudson.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Flying Scotsman and the Best Birthday Ever je 252 Kč

Výběr knih autora Michael Morpurgo

Zobrazit všechny knihy autora Michael Morpurgo
Výběr knih vydavatele Thames & Hudson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Thames & Hudson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.