Finding Alfie: A D-Day Story

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Finding Alfie: A D-Day Story koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Finding Alfie: A D-Day Story koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Finding Alfie: A D-Day Story koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Aunty Iris always treasured her small painting of a boat, paintedby her close friend Alfie many years before. Her nephew, Michael,is inspired to try and find out what actually happened to Alfiein World War II.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Finding Alfie: A D-Day Story je 395 Kč

Výběr knih autora Michael Morpurgo

Zobrazit všechny knihy autora Michael Morpurgo
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.