For Profit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 322 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

For Profit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
For Profit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

For Profit koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
For Profit koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
467 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

For Profit koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The first 2000-year history of corporations and the way they have shaped our lives.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy For Profit je 420 Kč

Výběr knih vydavatele Basic Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Basic Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.