Starborn

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Starborn koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Starborn koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Starborn koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Starborn koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
Starborn koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Starborn koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Revealing the fundamental connection between the stars and the story of civilization, leading cosmologist Roberto Trotta explores how the night sky has shaped what it means to be human.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Starborn je 407 Kč

Výběr knih autora Roberto Trotta

Zobrazit všechny knihy autora Roberto Trotta
Výběr knih vydavatele Basic Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Basic Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.