For the Kid I Saw in My Dreams, Vol. 10

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 372 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

For the Kid I Saw in My Dreams, Vol. 10 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
372 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
For the Kid I Saw in My Dreams, Vol. 10 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
411 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
For the Kid I Saw in My Dreams, Vol. 10

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy For the Kid I Saw in My Dreams, Vol. 10 je 391 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Kei Sanbe, Abigail Blackman, Sheldon Drzka
Výběr knih vydavatele Little, Brown a Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown a Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.