Forever, Interrupted

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Forever, Interrupted koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Forever, Interrupted koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Forever, Interrupted koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Elsie Porter is an average twentysomething and yet what happens to her is anything but ordinary. On a rainy New Year's Day, she heads out to pick up a pizza for one. She isn't expecting to see anyone else in the shop, much less the adorable and charming Ben Ross. Their chemistry is instant and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Forever, Interrupted je 278 Kč

Výběr knih autora Taylor Jenkins Reid

Zobrazit všechny knihy autora Taylor Jenkins Reid
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.