Frankenstein

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 74 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Frankenstein koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
74 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Frankenstein koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Frankenstein koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Knihy od společnosti HarperCollins.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Frankenstein je 84 Kč

Výběr knih autora Mary Shelley

Zobrazit všechny knihy autora Mary Shelley
Výběr knih vydavatele Harper Collins UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.