Emma (Collins Classics)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Emma (Collins Classics) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emma (Collins Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Emma (Collins Classics) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
HarperCollins is proud to present its range of best-loved, essential classics. 'The real evils, indeed, of Emma's situation were the power of having rather too much her own way, and a disposition to think a little too well of herself...' Beautiful, rich, self-assured and witty, Emma Woodhouse…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Emma (Collins Classics) je 89 Kč

Výběr knih autora Jane Austenová

Zobrazit všechny knihy autora Jane Austenová
Výběr knih vydavatele Harper Collins UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.