Fridrich Falcký v zrcadle letákové publicistiky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 727 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fridrich Falcký v zrcadle letákové publicistiky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
727 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fridrich Falcký v zrcadle letákové publicistiky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
757 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fridrich Falcký v zrcadle letákové publicistiky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 038 Kč
Není skladem

Fridrich Falcký v zrcadle letákové publicistiky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
730 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha zavádí dnešního čtenáře do dramatické doby počátku třicetileté války a je průvodcem po labyrintu myšlenkového světa 17. století, v němž bylo poselství obrazové, textové a hudební roviny letáku předáváno i vnímáno poněkud odlišným způsobem než dnes. Na základě důkladného studia dobových…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fridrich Falcký v zrcadle letákové publicistiky je 813 Kč

Výběr knih vydavatele Filozofická fakulta UK v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Filozofická fakulta UK v Praze
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.