Frühstück bei Tiffany

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Frühstück bei Tiffany koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Není skladem
a 3 další varianty  
Frühstück bei Tiffany koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
290 Kč
Není skladem

Frühstück bei Tiffany koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Není skladem

Frühstück bei Tiffany koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Beletrie od společnosti Ro Ro Ro.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Frühstück bei Tiffany je 302 Kč

Výběr knih autora Truman Capote

Zobrazit všechny knihy autora Truman Capote
Výběr knih vydavatele Goldmann

Zobrazit všechny knihy vydavatele Goldmann
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.