Strom noci a jiné povídky/A Tree of Night and Other Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strom noci a jiné povídky/A Tree of Night and Other Stories koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strom noci a jiné povídky/A Tree of Night and Other Stories koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strom noci a jiné povídky/A Tree of Night and Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Strom noci a jiné povídky/A Tree of Night and Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bilingvní vydání povídkové knihy známého amerického prozaika a esejisty, jenž se proslavil jako autor mistrně napsaných krátkých textů. Již jako devatenáctiletý získal Cenu O. Henryho za svou povídku Miriam, která je součástí této sbírky. T. Capote je autorem literárního textu Chladnokrevně, ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strom noci a jiné povídky/A Tree of Night and Other Stories je 251 Kč

Výběr knih autora Truman Capote

Zobrazit všechny knihy autora Truman Capote
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.