Führer, Akteure hinter den Kulissen oder Tatenlos Zuschauende?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Führer, Akteure hinter den Kulissen oder Tatenlos Zuschauende? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Führer, Akteure hinter den Kulissen oder Tatenlos Zuschauende? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Führer, Akteure hinter den Kulissen oder Tatenlos Zuschauende? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Führer, Akteure hinter den Kulissen oder Tatenlos Zuschauende? - Klečacký Martin. Publikace je německojazyčným sborníkem příspěvků ze stejnojmenné mezinárodní konference, jež se konala na MÚA AV ČR v roce 2018. V celkem devíti kapitolách se čeští a rakouští historici zaměřují na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Führer, Akteure hinter den Kulissen oder Tatenlos Zuschauende? je 258 Kč

Výběr knih autora Martin Klečacký

Zobrazit všechny knihy autora Martin Klečacký
Výběr knih vydavatele Masarykův ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykův ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.