Gateway to the World A1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 413 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gateway to the World A1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gateway to the World A1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
452 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Gateway to the World A1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
454 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gateway to the World A1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gateway to the World A1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
520 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gateway to the World A1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
448 Kč
Není skladem

Krátký popis
Gateway to the World kombinuje úplně nový obsah a digitální nástroje s metodikou, které důvěřují tisíce učitelů po celém světě. Autor Dave Spencer, aktivní učitel angličtiny, využívá svoje praktické zkušenosti z výuky k vytvoření kurzu, který zaručeně osloví mladé studenty a vybaví je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gateway to the World A1+ Student's Book with Student's App and Digital Student's Book je 463 Kč

Výběr knih autora David Spencer

Zobrazit všechny knihy autora David Spencer
Výběr knih vydavatele Macmillan Readers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.